Financieel beheer van de VvE

Geen tijd of kennis om het financieel beheer van jouw VvE te doen? Laat ons team het voor je regelen. Als we het hebben over ‘financieel beheer’ bedoelen we dat we de financiële administratie van een VvE overnemen. Je bent daarmee verzekerd van een administratie die strak op orde is en je hebt nergens meer omkijken naar.

Onder financieel VvE beheer vallen de volgende taken

  • Maandelijkse bijdragen innen van de leden van de VvE

  • Aanmaningen sturen voor te late bijdragen

  • Incassoprocedures starten

  • Bankrekeningen beheren

  • Facturen betalen

  • Opstellen financieel jaaroverzicht

Wist je dat je het financieel beheer van je VvE kunt uitbesteden?

Als VvE heb je een belangrijke administratieve taak. Als het bestuur niet de kennis, tijd en vaardigheden heeft om de financiële administratie te doen, dan kun je hiervoor een VvE-beheerder inschakelen. Een gestructureerde administratie vormt de basis van een goed functionerende Vereniging van Eigenaren. REBO biedt VvE’s de mogelijkheid om het financieel beheer over te nemen.

De voordelen van financieel beheer door ons team VvE Management

  • Wij zorgen voor een kloppende boekhouding

  • Het bestuur hoeft geen actie te ondernemen op uitblijvende betalingen van buren

  • We zorgen dat alle leden overzicht hebben van hun betalingen aan de VvE

  • Het bestuur en de kascommissie hebben altijd online inzage in de financiële administratie

  • REBO beheert 500 VvE's en is heel ervaren, waardoor we je alle zorg uit handen nemen

Dienstenpakketten

Laat REBO je verder helpen!

REBO biedt mogelijkheid tot algemeen, financieel en technisch beheer van jouw VvE. Je leest er hier alles over.

Waarom is zorgvuldig financieel beheer belangrijk?

Zorgvuldig financieel beheer zorgt ervoor dat alle leden van de VvE volop van hun woning kunnen genieten zonder onduidelijkheden en geschillen. Er is altijd online inzicht en overzicht. Geen ruis op de lijn of vragen die niet beantwoord kunnen worden. Dat zorgt voor een goede verstandhouding tussen het bestuur en de leden.

Als de financiële administratie van de VvE op orde is, zijn er nagenoeg geen achterstallige betalingen en oude balansposten. Je weet hoeveel geld beschikbaar is voor onderhoud, zoals beschreven in het meerjarenonderhoudsplan. Geen verrassingen, maar duidelijkheid. Slim VvE management begint dan ook bij een duurzame financiële boekhouding van je VvE.

Zo ontzorgt REBO ook jouw VvE

Onze onafhankelijke specialisten zorgen dat financiële zaken deskundig worden afgehandeld. Via een gebruiksvriendelijk systeem kun je online precies zien hoe de zaken ervoor staan. Zo heb je inzicht in de administratie van de VvE zonder dat de organisatie van het financieel beheer jouw verantwoordelijkheid is.

Ik laat de boekhouding van de VvE graag aan REBO over

Ik laat de boekhouding van de VvE graag aan REBO over

Vraag vrijblijvend een offerte aan of bel ons op 088 220 16 30 voor meer informatie.