24/7 storingsafhandeling

Tevreden huurders zijn ons dagelijkse doel, we werken hier met veel passie aan. Onze opdrachtgevers meten jaarlijks de tevredenheid van hun huurders, omdat dit de vastgoedwaarde en het rendement beinvloedt. Wij zorgen voor hoge huurderstevredenheid door onze beloftes na te komen en 24/7 bereikbaar te zijn. We zorgen ervoor dat storingen snel en effectief worden opgelost en dat huurders altijd een terugkoppeling krijgen. Duidelijke communicatie is daarbij essentieel. 

Waar we voor staan bij REBO 

  • Een vertrouwd en vriendelijk aanspreekpunt voor huurders. 

  • 24/7 bereikbaar voor de huurder. 

  • Heldere communicatie en terugkoppeling over storing.  

  • We werken met een eigen portaal of het systeem van onze klant. 

  • Controle over de hele keten; wij ontvangen melding, zetten uit en bewaken afhandeling. 

Voor iedereen inzicht en duidelijkheid 

Onze afdeling technisch beheer heeft voor de storingsafhandeling een compleet team dat storingsmeldingen aanneemt en uitzet bij vaste partners die dit snel en vakkundig kunnen oplossen. Vervolgens zorgen we ervoor dat de huurder weet wanneer de storing verholpen wordt, zodat verwachtingen gemanaged zijn. De storingsmeldingen en afhandelingen worden allemaal in een portaal of systeem bijgehouden waardoor we maandelijks gemakkelijk kunnen rapporteren, en in sommige gevallen heeft de klant direct inzage.  

24/7 Storingsafhandeling: altijd bereikbaar, altijd betrouwbaar

24/7 Storingsafhandeling: altijd bereikbaar, altijd betrouwbaar

Wil je dat storingen snel en effectief worden opgelost, met duidelijke communicatie en constante terugkoppeling? Ons team staat 24/7 klaar om je huurders tevreden te houden en de vastgoedwaarde te optimaliseren. Neem contact op met Sander Veldman (Manager Property Management) en ontdek onze efficiënte storingsafhandeling.